Monday, 14 September 2020

Japanese are like fresh Fishies, why Japannes like fresh Fishies

general knowledge in urdu? Who is who in the world? latest news
Japanese are like fresh Fishies, why Japanese like fresh Fishies

جاپانیوں کو تازہ مچھلیاں بہت پسند ہیں۔
 لیکن جاپان کے قریب کے پانیوں میں کئی دہائیوں سے زیادہ مچھلی نہیں پکڑی جاتی۔
لہذا جاپانی آبادی کو مچھلی کھلانے کے لئے ، ماہی گیر کشتیاں بڑی ہوتی گئیں اور پہلے سے کہیں زیادہ دور جانے لگیں۔
ماہی گیر جتنا دور گئے ، مچھلیوں کو پکڑ کر واپس لانے میں اتنا ہی زیادہ وقت لگنے لگا۔ اس طرح ساحل تک باسی مچھلی پہونچنے لگی۔
مچھلی تازہ نہیں تھی اور جاپانیوں کو ذائقہ پسند نہیں تھا۔ اس مسئلے کو حل کرنے کے لئے ، فشینگ کمپنیوں نے اپنی کشتیوں پر فریزر لگائے۔
وہ مچھلی کو پکڑ کر سمندر میں فریز کردیتے۔ فریزرز کی وجہ سے کشتیوں کو مزید دور جانے اور زیادہ دیر تک سمندر میں رہنے کا موقع ملا ۔

تاہم ، جاپانیوں کو فروزن مچھلی کا ذائقہ بھی پسند نہ آیا ۔
فروزن مچھلی کم قیمت پر بکنے لگی
تو ، ماہی گیر کمپنیوں نے فش ٹینک لگائے۔ وہ مچھلی کو پکڑ لیتے اور ٹینکوں میں بھر کر زندہ لے آتے۔
مگر تھوڑے وقت کے بعد ، مچھلیاں سست ہو جاتیں ۔ وہ زندہ تو رہتیں لیکن مدہوش ہو جاتیں۔
بدقسمتی سے ، جاپانیوں کو اب بھی اس مچھلی کا ذائقہ پسند نہ آیا چونکہ مچھلی کئی دن تک حرکت نہیں کرتی تھی ،
 اس لئے تازہ مچھلی والا ذائقہ کھو جاتا -
ماہی گیری کی صنعت کو ایک آنے والے بحران کا سامنا کرنا پڑا!

لیکن اب اس بحران پر قابو پالیا گیا ہے اور وہ اس ملک میں ایک اہم ترین تجارت بن کر ابھرا ہے۔

جاپانی فشینگ کمپنیوں نے اس مسئلے کو کیسے حل کیا۔

وہ جاپان میں تازہ ذائقے والی مچھلی کیسے حاصل کرتے ہیں۔۔۔۔۔؟

مچھلی کے ذائقے کو تازہ رکھنے کے لئے جاپانی ماہی گیر کمپنیوں نے اس مچھلی کو ٹینکوں میں ڈال دیا۔
لیکن اب وہ ہر ٹینک میں ایک چھوٹی سی شارک کو شامل رکھتے ہیں۔
 شارک کچھ مچھلیاں کھا جاتی ہے ، لیکن زیادہ تر مچھلیاں انتہائی رواں دواں متحرک حالت میں رہتی ہیں ۔

مچھلیوں کو شارک سے خطرہ رہتا ہے اور اسی وجہ سے وہ متحرک رہتی ہیں اور صحت مند حالت میں مارکیٹ تک پہونچتی ہیں ۔

وہ اچھی قیمت پر فروخت ہوتی ہیں -

خطرے کا سامنا انھیں تازہ دم رکھتا ہے!

انسانی فطرت بھی مچھلی سے مختلف نہیں ہے ۔

ایل رون ہبارڈ نے 1950 کی دہائی کے اوائل میں مشاہدہ کیا:

"انسان صرف ایک مشکل ماحول کی موجودگی میں عجیب طور پر کافی گروم اور ترقی کرتا ہے۔

"جارج برنارڈ شا نے کہا:

"اطمینان موت ہے.. !"

اگر آپ مستقل طور پر چیلنجوں کو فتح کر رہے ہیں تو ، آپ خوش ہیں۔ آپ کے چیلنجز آپ کو متحرک رکھتے ہیں۔ وہ آپ کو بھرپور زندہ رکھیں گے... !

_ آپ بھی اپنے ٹینک میں شارک رکھیں اور دیکھیں کہ آپ واقعی ترقی کرکے کہاں تک جا سکتے ہیں... !

: اگر آپ صحت مند ، کم عمر اور متحرک نظر آتے ہیں تو ، یقینی طور پر آپ کے گھر میں بیوی موجود ہے۔

جی ہاں شارک کو اپنی زندگی میں موجود رکھئیے
 اور اگر زیادہ متحرک زیادہ جوان زیادہ خوشحال رہنا چاہتے ہیں تو پھر شارک کی تعداد بڑھا کر چار کر دیجئے

اللہ تعالیٰ کی اپنے بندوں پر کتنی بڑی عنایت ہے کہ چار چار شارک رکھنے کی اجازت دی ہوئی ہے

اب بندوں کو بھی چاہیے کہ اللہ تعالیٰ کی اتنی پیاری عنایت سے بھرپور مستفید ہوں 😛😋

اللہ تعالیٰ مردوں کو زیادہ سے زیادہ متحرک رہنے کی توفیق عطا فرمائے

 آمین ثم آمین یا رب العالمین
جزاک اللہ خیرا و احسن الجزا

نوٹ :
پوسٹ اپنی ذمہ داری پر کاپی اور شئیر فرمائیں 😜😄😜

The Japanese love fresh fish.
  But fish have not been caught in waters near Japan for decades.
 So to feed the Japanese population, fishing boats grew larger and farther away than ever before.
 The farther the fishermen went, the longer it took to catch the fish and bring them back.  Thus the stale fish began to reach the shore.
 The fish was not fresh and the Japanese did not like the taste.  To solve this problem, fishing companies installed freezers on their boats.
 They would catch fish and freeze it in the sea.  Freezers allow boats to travel farther and stay at sea longer.

 However, the Japanese did not like the taste of frozen fish.
 Frozen fish began to be sold at a lower price
 So, the fishing companies installed fish tanks.  They would catch fish and bring it alive in tanks.
 But after a while, the fish slow down.  She would have survived but would have been intoxicated.
 Unfortunately, the Japanese still did not like the taste of the fish as the fish did not move for several days.
  That's why the taste of fresh fish is lost.
 The fishing industry faced an impending crisis!

 But now the crisis has been overcome and it has emerged as one of the most important trades in the country.

 How did Japanese phishing companies solve this problem?

 How do they get fresh flavored fish in Japan ...?

 To keep the fish tasting fresh, Japanese fishing companies put the fish in tanks.
 But now they have a small shark in each tank.
  Sharks eat some fish, but most fish live in a highly active state.

 Fish are endangered by sharks and that is why they are active and reach the market in a healthy condition.

 They sell for a good price -

 Danger keeps them fresh!

 Human nature is no different from fish.

 L. Ron Hubbard observed in the early 1950s:

 "Man grows strangely well and grows only in the presence of a difficult environment.

 George Bernard Shaw said:

 "Satisfaction is death ..!"

 If you are constantly conquering challenges, you are happy.  Your challenges keep you motivated.  They will keep you alive ...!

 _ You also put sharks in your tank and see how far you can really go ...!

 : If you look healthy, young and active, you definitely have a wife in your home.

 Yes, keep the shark in your life
  And if more active, more young people want to be happier, then increase the number of sharks to four

 What a blessing Allah has bestowed on His servants that four sharks are allowed

 Now the servants should also benefit from such a loving gift of Allah Almighty

 May Allah help men to be more active as much as possible

  Amen and then Amen or Lord of the Worlds
 جزاک اللہ خیرا و احسن الجزا

 Note:
 Copy and share the post at your own risk

No comments:

Post a Comment

best site for knowledge in Urdu Aalmi Malomat
Dunia main Kon Kia hai?